ســتـــایـــشســتـــایـــش، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

کــــــلوچـــه ی منــــ و تــــو

تلگرام

1394/10/9 21:52
986 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 تو پرسش و پاسخ های نی نی وبلاگی نوشتم که دوست دارم یه گروهی تو تلگرام بااشه

چون اصلا ایین چند وقت خیلی دوست داشتم یه سری مطالب بخونم درباره ی یه سری چیز های تربیتی و درست کردن این جو بده خونه

برای همین بیشتر وقتمو پایه سیستم بودم 

و نشستن هم برام خیلی سخته با تموم اون اشتیاقه خیلی زیاد نشستم و خیلی اذییت شدم

خیلی دوست دارم اینجا مامان ها تو تلگرام گروهی تشکیل بدن منه حقیر هم از تجربیات مامان ها تو همسرداری ، تربیت فرزند ، اشپزی و ... از تجربیاتشون استفاده کنم

چون واقعا دیگه نمیتونم بیام و شاید دیگه حتی به این وبلاگم نیام!

از کانال تلگرام نی نی وبلاگ هم زیاد خوشم نمیومد !

یعنی چیزی نبود که برام مفید باشه!

ممنون میشم اگه گذرتون از اینجا خورد و خوندید

یه نظری بدید درباره ی این موضوع ممنون میشم

حالا هم همینجوری یه گروهی تو تلگرام درست میکنم 

لینکشو میذارم 

دوست داشتید و مایل بودید عضو بشید!

و میتونیم مامانایی که میشناسیم رو دعوت کنیم!

من کلا هیج گروهی تو تلگرام ندارم!

در کل دوست دارم یک گروهی هم اگه عضو شدم مفید واقع بشه 

و ...

زیادی حرف زدم!

اینم اون مادرانه ای گفتم

https://telegram.me/joinchat/B5omRwPqeb6QklO1y1KI-g

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان صفا
9 دی 94 22:25
مامانی خصوصی داری
مامان صفا
10 دی 94 17:57
مرضیه جان ناراحت نباش گذشته ها گذشته هرچی خوب یا بد باید به فکر شوهر و دختر نازنینت باشی انشالله به امید روزهای خوب امیدوارم تو وبلاگت ببینم شادیهاتونو میشه بپرسم اهل کجایین؟من اهل تبریزم
【p】【a】【r】【y】【a】
19 دی 94 14:08
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤